Kom igång rätt med ett leverantörsbrevsutskick
I samband med att ni startar nya kunder i Medius är det lämpligt att göra ett brevutskick till kundens leverantörer om de nya faktureringsinstruktionerna (EDI, PDF och pappersfakturor).
Fyll i informationen nedanför
Nedanför kan ni skapa ett färdigt leverantörsbrev som ni kan använda. Vilken information som ska fyllas i för er kund kommer ni att få från ansvarig projektledare hos Medius.
Brevet ger er en bra start och era leverantörer får korrekta uppgifter från start.
Ni får ett färdigt brev,
När ni klickar på “Skapa leverantörsbrev” kommer ett redigeringsbart brev i word-format genereras och mailas till den e-postadress ni angivit inom ca 2 minuter.
Brevet kan ni naturligtvis uppdatera och ändra om ni vill exempelvis lägga till er logotype.
Vill ni få hjälp med utskicket? Naturligtvis fixar vi det.
För att underlätta för er har vi möjlighet att hjälpa till med utskicket till era leverantörer. I mailet med brevet får ni även med en mall för adresser. Utskicket görs till självkostnadspris fn. 12.50 kr / st inkl. porto, kuvert och printning. Supersmidigt, som det ska vara!
Mer information
- En redigeringsbar wordfil skickas till er på den adress ni angivit.
- Om ni önskar vår hjälp så görs utskicket görs till självkostnadspris. Adresserna lägger ni in i den bifogade excelmall som bifogas till brevet.