Kom igång rätt med ett leverantörsbrevsutskick

I samband med att ni startar nya kunder i Medius är det lämpligt att göra ett brevutskick till kundens leverantörer om de nya faktureringsinstruktionerna (EDI, PDF och pappersfakturor). 

}

Fyll i informationen nedanför

Nedanför kan ni skapa ett färdigt leverantörsbrev som ni kan använda. Vilken information som ska fyllas i för er kund kommer ni att få från ansvarig projektledare hos Medius.

Brevet ger er en bra start och era leverantörer får korrekta uppgifter från start.

 

R

Ni får ett färdigt brev,

När ni klickar på “Skapa leverantörsbrev” kommer ett redigeringsbart brev i word-format genereras och mailas till den e-postadress ni angivit inom ca 2 minuter.

Brevet kan ni naturligtvis uppdatera och ändra om ni vill exempelvis lägga till er logotype.  

I

Vill ni få hjälp med utskicket? Naturligtvis fixar vi det.

För att underlätta för er har vi möjlighet att hjälpa till med utskicket till era leverantörer. I mailet med brevet får ni även med en mall för adresser. Utskicket görs till självkostnadspris fn. 12.50 kr / st inkl. porto, kuvert och printning. Supersmidigt, som det ska vara!

    Bolagsnamn:
    Organisationsnummer:
    Fakturor i PDF ska skickas till:
    PEPPOL:
    eID (GLN):
    Postfakturor ska skickas till:
    E-post dit leverantörsbrevet ska skickas:
    Eventuell logotype: [mfile logotype limit:1000000 filetypes:jpeg|png|jpg min-file:0 max-file:1] Önskat datum (lämna blankt för första dagen i nästa månad):
    Mer information
    • En redigeringsbar wordfil skickas till er på den adress ni angivit.
    • Om ni önskar vår hjälp så görs utskicket görs till självkostnadspris. Adresserna lägger ni in i den bifogade excelmall som bifogas till brevet.